INFORMARE
Comitetul executiv al asociației de proprietari, întrunit
în ședința lunară la data de 20.12.2018, a discutat următoarele:
1 – stadiul
acordurilor exprimate pentru modernizarea ascensoarelor, (total proprietari = 200), se
prezintă astfel: 153 – DA; 8 – NU;
2 – depunerea unei
cereri de chemare în judecată la judecătoria sectorului 6, în temeiul
art.1107 și 1560 din Codul Civil, împotriva succesorilor de
la apart. 143 pentru recuperarea creanței asociației;
3 – numărul documentelor
depuse pentru reexpertizarea blocului pornind de la scrisoarea
Administrației Municipale pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic = 61. Asteptăm
depunerea în continuare a acestora pentru a le trimite Administrației
Municipale;
4 – a aprobat:
proiectul bugetului asociației pe anul 2019; fișele de post ale salariaților
asociației conform noii legi a asociațiilor de proprietari; evaluările celor 4 salariați
(ad-tor, îngrijitor, 2 femei de serviciu) pe anul 2018;
5 – stabilirea de
măsuri ce trebuie avute în vedere pe timpul sărbătorilor de iarnă de
salariați și proprietari/chiriași. Proprietarii/chiriașii dacă
pleacă din localitate să stabilească un punct de contact (de regulă un vecin
din bloc), în cazul în care ar fi necesară intrarea în apartament pentru remedierea
unor avarii la partea comună;
6– împuterniciri acordate
administratorului de imobil de a transmite avizul motivat, a obține
acordul de la proprietar pentru executarea interventiei și a semna, în numele
asociației, unele documente legate de înlăturarea avariilor la părțile comune (anexa nr. 1 la contractul de prestări servicii);
7 – modificarea
contractului individual de muncă al salariatului Gheorghe Nicoleta pentru
preluarea și a scării nr.1 din bloc pentru curățenie.
Președinte asociație,
State Ioan
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu