sâmbătă, 22 decembrie 2018


INFORMARE
          Comitetul executiv al asociației de proprietari, întrunit în ședința lunară la data de 20.12.2018, a discutat următoarele:

1 – stadiul acordurilor exprimate pentru modernizarea ascensoarelor, (total proprietari = 200),  se prezintă astfel: 153 – DA; 8 – NU;

2 – depunerea unei cereri de chemare în judecată la judecătoria sectorului 6, în temeiul art.1107 și 1560 din Codul Civil, împotriva succesorilor de la apart. 143 pentru recuperarea creanței asociației;

3 – numărul documentelor depuse pentru reexpertizarea blocului pornind de la scrisoarea Administrației Municipale pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic = 61. Asteptăm depunerea în continuare a acestora pentru a le trimite Administrației Municipale;

4 – a aprobat: proiectul bugetului asociației pe anul 2019; fișele de post ale salariaților asociației conform noii legi a asociațiilor de proprietari; evaluările celor 4 salariați (ad-tor, îngrijitor, 2 femei de serviciu) pe anul 2018;   

5 – stabilirea de măsuri ce trebuie avute în vedere pe timpul sărbătorilor de iarnă de salariați și proprietari/chiriași. Proprietarii/chiriașii dacă pleacă din localitate să stabilească un punct de contact (de regulă un vecin din bloc), în cazul în care ar fi necesară intrarea în apartament pentru remedierea unor avarii la partea comună;

 6– împuterniciri acordate administratorului de imobil de a transmite avizul motivat, a obține acordul de la proprietar pentru executarea interventiei și a semna, în numele asociației, unele documente legate de înlăturarea avariilor la părțile comune (anexa nr. 1 la contractul de prestări servicii);

7 – modificarea contractului individual de muncă al salariatului Gheorghe Nicoleta pentru preluarea și a scării nr.1 din bloc pentru curățenie.

Președinte asociație,
State Ioan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu