- ÎNȘTIINȚARE -
ADRESĂ DE LA ADMINISTRAȚIA MUNICIPALĂ
pentru CONSOLIDAREA CLĂDIRILOR cu RISC SEISMIC
1 – Alăturat vă prezint copie de pe adresa primită de
la ADMINISTRAȚIA MUNICIPALĂ pentru CONSOLIDAREA CLĂDIRILOR cu RISC SEISMIC.
1.1.
- Din acest document reiese că blocul nostru este încadrat, după normativele
vechi de proiectare, în categoria de Urgență U3, ca urmare a unei expertize
efectuate în anul 1993.
1.2.
- În vigoare este un alt normativ de proiectare, iar pentru
încadrarea în noile clase de risc seismic (R1,R2, R3, R4) este
necesară o reexpertizare a clădirii.
1.3. - Pentru a se realiza o nouă expertiză, suntem
obligați a completa un tabel (listă) cu datele locuinței,
semnătura proprietarului și copie după actul de proprietate (contract de
vânzare cumpărare; contract de donație; certificat de moștenitor; carte
funciară; etc.)- vezi listă anexă.
2 - CE TREBUIE SĂ FACĂ FIECARE PROPRIETAR?
2.1.
- Să completeze, cât mai repede, lista anexată, să
facă o copie a actului de proprietate și să depună aceste documente:
fie în cutia administrației de la fiecare scară, fie se predau direct la
administrație în ziua plății intreținerii.
În lista anexată,
vă recomand completarea rubricilor, astfel:
-
Col. 1= Nr.
apartament - nr. apart. d-tră;
-
Col.2 = Proprietate
privată a persoanelor fizice – numele și prenumele proprietarului. În
coproprietate, se pot trece toți coproprietarii.
-
Col. 3 și 4 = nu
se completează
-
Col.5 = Tipul
actului - nr. și data
contractului de vânzare cumpărare, contractului de donație, certificatului de
moștenitor; etc.
-
Col.6 = Emitentul actului de proprietate – Notar sau hotărâre judecătorească, etc.
- Col.7 = Nr.
și data intabulării în cartea funciară – se trec aceste date dacă locuința
are carte funciară. Dacă locuința are carte funciară se atașează
o copie după cartea funciară, fără a mai depune alte acte de proprietate, iar
coloanele 5, 6 și 7 se completează cu datele din cartea funciară.
Dacă nu aveți întocmită cartea funciară a locuinței, puteți apela la firmele specializate de
pe piață. Conform H.G. nr.294/2015 privind aprobarea
Programului național de cadastru și carte funciară 2015-2023, deschiderea cărților
funciare se asigură din veniturile proprii ale Agenției Naționale de Cadastru
și Publicitate Imobiliară.
-
Col.8 și 9 – suprafața utilă și cota-parte indiviză -se completează cu datele din actul de
proprietate.
-
Col.10 – Semnătura proprietarului sau
a proprietarilor în caz de coproprietate.
2.2. - În cazul în care, nu sunteți de acord cu
înmânarea unei copii de pe actul de proprietate, procedați astfel: a) se
trec datele în listă; b) semnați lista; c) bifați cu ,,X” mențiunea de la subsolul listei
,,Nu depun copie act de proprietate”.
2.3. - Dacă nu aveți carte funciară, bifați cu
,,X” mențiunea de la subsolul listei: ,,Nu dețin CF”.
2.4. - Toate copiile după actele de proprietate vor fi păstrate la președintele
asociației, care va răspunde de confidențialitatea datelor și le va preda
Administrației Municipale.
3 - Legea
nr.196/2018 a asociațiilor de proprietari, în art.6, obligă proprietarul
de a cere biroului de cadastru și publicitate imobiliară sector 6, înscrierea locuinței
în cartea funciară,
Președintele asociației de proprietari
State Ioan
Doc James
RăspundețiȘtergereBuna ziua, Ma numesc dr. James James de la Spitalul de Pedagogie al Universitatii din Benin, sunt specialist in chirurgia organelor si avem de-a face cu cumpararea de organe de la oameni care vor sa vanda si ne aflam in Nigeria, SUA si in Malaysia , dar sediul nostru este în Nigeria. dacă sunteți interesat (ă) să vă vindeți Rinichiul sau să vindeți orice parte a organului corpului dvs. Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații. Contactați-ne prin
E-mail: jameshenryhome@gmail.com
Whatsapp Number +2348110133466
Sperând să aud de la dvs.
Salutari,
Dr. James
CEO
UNIVERSITATEA DIN BENIN SPITALUL DE PREDARE.