marți, 4 octombrie 2016

INFORMARE

Reiau dialogul cu d-tră in spatiul virtual prin menționarea următoarelor aspecte:

           a) în privința curățeniei la bloc: s-a angajat o nouă persoană (Gh. Nicoleta) care face curățenie pe scările 2 și 3, iar ceilalți angajați au primit sarcini restrănse:  d-na Sabina M. face curățenie doar scara 1, iar d-l Sultana N. face curățenie doar pe scarile 3 și 4. S-au modificat și contractele individuale de muncă corespunzător noilor sarcini. Toți angajații au semnat noile fișe ale posturilor de femeie de serviciu (COR-911201);
           b) s-a sesizat Direcția de Sănătate Publică privind un focar cu gândaci de bucătărie la scara 1;
c) s-a continuat reabilitarea scărilor cu termen final de execuție 15.octombrie; 
d) din cele 6 acțiuni de recuperare a creanțelor asociației de la proprietarii situația este următoarea: pârât Chiriță Emeric - nou termen pe 01 noiembrie. Este de durata, cu succesiune; pârât Jianu Viorica- admisă acțiunea asociației. I s-a impus să plătească datoria restantă in termen de 5 luni.; pârâții Ficu Izabell și Neiu Constantin - cu primul termen în 02.11 și respectiv în 27.10. pârâții Coman Mariana și Ionită Petra si-au achitat debitul. Acțiunile asociației au rămas astfel fară obiect. Deci se poate!
e) Adunarea generală extraordinară reconvocată a asociației de proprietari din data de 24.09.2016, a hotărât următoarele:

1 – Cu privire la expertizarea tehnică a blocului
pentru a  se cunoaște dacă blocul nostru rezistă la un nou cutremur
asemănător celui din 1977 sau mai mare
              Pentru efectuarea expertizei, cota de contribuție a fiecărui proprietar va fi de:
-         pentru garsoniere = TOTAL: 550 lei. Cotă lunară: 30 lei
-         pentru apart. cu 2 camere = TOTAL: 700 lei. Cotă lunară: 40 lei.
-         pentru apart. cu 3 camere = TOTAL: 950 lei. Cotă lunară:50 lei.
Cine are posibilitatea poate achita integral sau în rate mai mari decât contribuția lunară. Expertiza începe când se achită un avans de 20.000 lei.
Plata se va face în baza unui contract de prestări servicii încheiat cu persoane autorizate a efectua expertizarea blocului.
Din discuțiile membrilor asociației la adunarea generală, a rezultat că este un efort considerabil, insă pentru liniștea noastră și a copiilor nostri care moștenesc proprietățile este necesar să cunoaștem dacă blocul rezistă la un cutremur mare.
Expertiza tehnică va evalua proiectul de executie a blocului la nivelul cerut de actualele normative din domeniul construcțiilor, precum și a impactului modificărilor efectuate de diferiți proprietari în apartamente față de compartimentarea existentă în proiectul de execuție, pentru ca nu cumva să se fi dărâmat stâlpii din structura de rezistență a blocului, ceea ce ar fi un dezastru pentru noi toți.
Sumele colectate se depun lunar într-un cont special la bancă și vor fi folosite numai în acest scop.
2        -  Cu privire la reabilitarea termică a blocului
Adunarea generală a proprietarilor a aprobat înscrierea asociației de proprietari în programul de reabilitare termică a blocului. Procedura de înscriere și aprobare este următoarea:
-         Asociația întocmește documentele de inscriere conform modelelor transmise de Primăria Sectorului 6;
-         Dosarul este depus la primărie, este evaluat și dacă corespunde se dispune de către primărie întocmirea studiului de fezabilitate cu privire la aspectul termic al blocului. Acest studiu stabilește costurile inițiale ale reabilitării și contribuția proprietarilor asociației de proprietari și a altor proprietari.
-         Costurile reabilitării ne sunt transmise printr-o notificare, iar noi hotărâm dacă mergem mai departe cu reabilitarea. Avem două soluții: dacă NU continuăm = rămânem cu fațada blocului așa cum este și cu tocurile ferestrelor de pe scări în halul în care sunt acum. Ele pot fi reparate ulterior, doar prin contribuția tuturor proprietarilor. Dacă DA continuăm = costurile asociației sunt minime, sunt avansate de primăria sectorului 6, urmând ca în termen de 10 ani, să se recupereze de la fiecare proprietar sub forma taxei de reabilitare termică. Se schimbă fațada blocului, se înlocuiesc toate ferestrele de pe scări, se zugrăvesc și se repară intrările față-spate, se repară acoperișul, uscătoriile etc. Este o șansă pe care nu trebuie să o pierdem.

 3        – Cu privire la depozitarea unor obiecte (flori, mese, cutii, etc.) pe treptele scărilor sau pe palierele etajelor
Adunarea generală a hotărât interzicerea depunerii pe treptele scărilor sau pe palierele etajelor a obiectelor precum: flori, mese, cutii, etc.. Scările de interior sunt destinate pentru evacuarea în caz de urgență, precum și pentru urcarea-coborârea persoanelor cu sau fără bagaje, fără a fi stânjenite de alte obiecte. Obiectele nefolositoare se depozitează în spatele blocului, la parter, de unde sunt ridicate de firme specializate. Florile se țin în apartamente. Sunt ghivece neîngrijite, în care se pune prea multă apă, iar noroiul se depune pe scari. De ce trebuie să plătim femeia de serviciu să facă curățenie într-o zonă murdară de noroi datorită nouă? De ce să nu avem scări curate?  

4        – Cu privire la introducerea la plata cotelor de intreținere a persoanelor care locuiesc în bloc fară a fi declarate la administrație ca prezente
S-a constatat o scădere semnificativă pe scări a numărului de persoane prezente care suportă cheltuielile cotelor de întreținere. Au fost sesizări prin care în unele apartamente, sunt mai multe persoane prezente decât declarate și ca urmare cotele de întreținere pe apartamentul respectiv sunt mai mici, cu încărcarea nejustificată a celorlalți locatari. Față de această situație adunarea generală a hotărât introducerea persoanelor nedeclarate ca prezente după verificarea sesizării și aprobarea în comitetul executiv a obligației de plată respective.
 Președintele asociației
            State Ioan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu