a) în privința curățeniei la bloc: s-a angajat o nouă persoană (Gh. Nicoleta) care face curățenie pe scările 2 și 3, iar ceilalți angajați au primit sarcini restrănse: d-na Sabina M. face curățenie doar scara 1, iar d-l Sultana N. face curățenie doar pe scarile 3 și 4. S-au modificat și contractele individuale de muncă corespunzător noilor sarcini. Toți angajații au semnat noile fișe ale posturilor de femeie de serviciu (COR-911201);
b) s-a sesizat Direcția de Sănătate Publică privind un focar cu gândaci de bucătărie la scara 1;
c) s-a continuat reabilitarea scărilor cu termen final de execuție 15.octombrie;
d) din cele 6 acțiuni de recuperare a creanțelor asociației de la proprietarii situația este următoarea: pârât Chiriță Emeric - nou termen pe 01 noiembrie. Este de durata, cu succesiune; pârât Jianu Viorica- admisă acțiunea asociației. I s-a impus să plătească datoria restantă in termen de 5 luni.; pârâții Ficu Izabell și Neiu Constantin - cu primul termen în 02.11 și respectiv în 27.10. pârâții Coman Mariana și Ionită Petra si-au achitat debitul. Acțiunile asociației au rămas astfel fară obiect. Deci se poate!
e) Adunarea generală extraordinară reconvocată a asociației de proprietari din
data de 24.09.2016, a hotărât următoarele:
1 – Cu privire la expertizarea
tehnică a blocului
pentru a se cunoaște dacă blocul nostru rezistă la un
nou cutremur
asemănător celui din 1977 sau mai
mare
Pentru efectuarea expertizei,
cota de contribuție a fiecărui proprietar va fi de:
-
pentru garsoniere = TOTAL: 550 lei. Cotă
lunară: 30 lei
-
pentru apart. cu 2 camere = TOTAL: 700 lei.
Cotă lunară: 40 lei.
-
pentru apart. cu 3 camere = TOTAL: 950 lei.
Cotă lunară:50 lei.
Cine are posibilitatea poate achita integral sau în rate mai mari decât
contribuția lunară. Expertiza începe când se achită un avans de 20.000 lei.
Plata se va face în baza unui contract de prestări servicii încheiat cu
persoane autorizate a efectua expertizarea blocului.
Din discuțiile membrilor asociației la adunarea generală, a rezultat că
este un efort considerabil, insă pentru liniștea noastră și a copiilor
nostri care moștenesc proprietățile este necesar să cunoaștem dacă blocul
rezistă la un cutremur mare.
Expertiza tehnică va evalua proiectul de executie a blocului la nivelul
cerut de actualele normative din domeniul construcțiilor, precum și a impactului
modificărilor efectuate de diferiți proprietari în apartamente față de
compartimentarea existentă în proiectul de execuție, pentru ca nu cumva să se
fi dărâmat stâlpii din structura de rezistență a blocului, ceea ce ar fi un
dezastru pentru noi toți.
Sumele colectate se depun lunar într-un cont special la bancă și vor fi
folosite numai în acest scop.
2
- Cu privire la reabilitarea termică a blocului
Adunarea generală a proprietarilor a aprobat înscrierea asociației de
proprietari în programul de reabilitare termică a blocului. Procedura de înscriere
și aprobare este următoarea:
-
Asociația întocmește documentele de inscriere conform modelelor transmise
de Primăria Sectorului 6;
-
Dosarul este depus la primărie, este evaluat și
dacă corespunde se dispune de către primărie întocmirea studiului de fezabilitate
cu privire la aspectul termic al blocului. Acest studiu stabilește
costurile inițiale ale reabilitării și contribuția proprietarilor asociației de
proprietari și a altor proprietari.
-
Costurile reabilitării ne sunt transmise
printr-o notificare, iar noi hotărâm dacă mergem mai departe cu reabilitarea. Avem
două soluții: dacă NU continuăm = rămânem cu fațada blocului așa cum
este și cu tocurile ferestrelor de pe scări în halul în care sunt acum. Ele pot
fi reparate ulterior, doar prin contribuția tuturor proprietarilor. Dacă DA
continuăm = costurile asociației sunt minime, sunt avansate de primăria
sectorului 6, urmând ca în termen de 10 ani, să se recupereze de la fiecare
proprietar sub forma taxei de reabilitare termică. Se schimbă fațada blocului,
se înlocuiesc toate ferestrele de pe scări, se zugrăvesc și se repară intrările
față-spate, se repară acoperișul, uscătoriile etc. Este o șansă pe
care nu trebuie să o pierdem.
3
– Cu privire la depozitarea unor
obiecte (flori, mese, cutii, etc.) pe treptele scărilor sau pe palierele
etajelor
Adunarea generală a hotărât interzicerea depunerii pe treptele scărilor sau
pe palierele etajelor a obiectelor precum: flori, mese, cutii, etc.. Scările de
interior sunt destinate pentru evacuarea în caz de urgență, precum și pentru
urcarea-coborârea persoanelor cu sau fără bagaje, fără a fi stânjenite de alte
obiecte. Obiectele nefolositoare se depozitează în spatele blocului, la parter,
de unde sunt ridicate de firme specializate. Florile se țin în apartamente.
Sunt ghivece neîngrijite, în care se pune prea multă apă, iar noroiul se depune
pe scari. De ce trebuie să plătim femeia de serviciu să facă curățenie într-o
zonă murdară de noroi datorită nouă? De ce să nu avem scări curate?
4
– Cu privire la introducerea la
plata cotelor de intreținere a persoanelor care locuiesc în bloc fară a fi
declarate la administrație ca prezente
S-a constatat o scădere semnificativă pe scări a numărului de persoane
prezente care suportă cheltuielile cotelor de întreținere. Au fost sesizări
prin care în unele apartamente, sunt mai multe persoane prezente decât
declarate și ca urmare cotele de întreținere pe apartamentul respectiv sunt mai
mici, cu încărcarea nejustificată a celorlalți locatari. Față de această situație
adunarea generală a hotărât introducerea persoanelor nedeclarate ca prezente
după verificarea sesizării și aprobarea în comitetul executiv a
obligației de plată respective.
Președintele asociației
State Ioan
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu