1 - s-a luat legatura cu expertul pentru a se efectua o noua expertiza a blocului cu incadrarea acestuia in clasa de risc seismic;
2 - s-au facut demersuri la Primaria Sectorului 6 pentru eliberarea certificatului de urbanism in scopul extinderii actualului spatiu al administratiei blocului (spatiu separat pentru casier si spatiu de lucru pentru organele de conducere si executie);
3 - s-au depus in instanta noi dosare pentru restantierii rau-platnici in vederea recuperarii restantelor la plata intretinerii sau a fondului de rulment;
4 - administratorul blocului a distribuit chei si cartele pentru intrarile in bloc;
5 - s-au inceput lucrarile de reabilitare a scarilor blocului - cu termenele de finalizare postate la avizierele scarilor;
6 - s-au cumparat noi stingatoare de stins incendii, urmand a fi montate pe scarile blocului;
7 - in ultima sedinta a comitetului director s-a discutat despre posibilitatea de a se angaja noi persoane pentru a se face curatenie in bloc, cu evaluarea activitatii actualilor salariati, care este nemultumitoare. S-a hotarat reluarea discutiei in sedinta lunara din luna iulie - cu adoptarea unei decizii in acest sens. Pana atunci se vor stabili: partile comune pe care se efectueaza curatenia; timpul de lucru zilnic afectat; salariul maxim pe care si-l permite asociatia;
8 - s-a hotarat intocmirea unui inventar al bunurilor de pe partile comune care trebuie reparate (usile de la camerele contoarelor electrice; usile spatiilor toboganului de gunoi de pe fiecare palier; ferestre sau geamuri; etc.). Angajarea unei firme pentru efectuarea reparatiilor respective;
9 - s-a hotarat igienizarea ghenelor de gunoi si spatiilor de pe fiecare palier unde se arunca gunoiul pe tobogan;
10 - s-a hotarat ca realizarea instalatiei comune de alimentare cu gaze naturale sa fie rediscutata in trim. IV. 2016.
11 - s-a afisat modalitatea de calcul a cotelor de contributie la cheltuielile asociatiei de proprietari - fiecare isi poate verifica daca cotele sale de contributie sunt calculate corect. Modalitatea va fi afisata lunar in baza algoritmului prezentat in detaliu.
Obiective majore in perioada urmatoare:
1 - efectuarea expertizei tehnice a blocului pentru incadrarea in clasa de risc seismic si scoaterea din actuala incadrare de risc seismic Urgenta 3. Actuala incadrare afecteaza in special vanzarea proprietatii, asigurarile apartamentelor, imprumuturile de la diverse societati bancare.
2 - montarea stingatoarelor de incendii pe scari;
3 - urmarirea recuperarii datoriilor de la restantieri prin instanta de judecata. Viitoarele dosare de recuperare vor avea ca limita 1500 lei cu perioada mai mare de 90 de zile de neplata a datoriilor la data scadenta.
4 - receptia reabilitarii scarilor de intrare in bloc cu respectarea de catre executant a clauzelor contractului de executie;
5 - angajarea de noi persoane pentru efectuarea curateniei in bloc;
6 - efectuarea reparatiilor la unele elemente ale starii de fixatie de pe scari;
7 - igienizarea ghenelor de gunoi si a spatiilor toboganului de gunoi de pe fiecare palier.
8 - afisarea la nivelul fiacarei scari a Normelor de convietuire in bloc, in acord cu Legea nr.61/1991 care reglementeaza acest tip de relatii sociale.
Daca toate blocurile din Bucuresti ar avea o administratie la fel de preocupata sa rezolve problemele comune, Bucurestiul ar rivaliza cu capitalele occidentale!Poate exemplul dvs. sa fie contagios si pentru alte asociatii de bloc ... Felicitari!
RăspundețiȘtergereIntr-adevar, este de apreciat activitatea noii conduceri, se vede ca incepe sa se schimbe in bine blocul nostru. Curatenia este o problema atat pe scara, cat si prin imprejurimile blocului. De exempliu la scara 4 pe copertina din spatele blocului nu s-a maturat si curatat niciodata de la inceputul anului. Este o coroana aruncata de dupa Craciun, plus alte gunoaie. Va rog sa atentionati oamenii de serviciu sa faca curat peste tot (in conditiile in care mai raman angajati).
RăspundețiȘtergere